[Rozmiar: 846 bajtĂłw]
[Rozmiar: 846 bajtĂłw]
[Rozmiar: 846 bajtĂłw]
wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka...
 general00:56:36
 jaszuch02:06:00
 Lancahit16:01:16
 Patryk_MW22:41:11
 Stasiowski 1 dzień
 Cadenza 1 dzień
 ovgghost 2 dni
 Lola78 2 dni

Tylko zalogowani mog dodawa posty w shoutboksie.

general Data: 17/08/2019 04:34
Taa, też to widziałem
Patryk_MW Data: 16/08/2019 17:07
Szkoda tylko, że ponownie wrzucili pierwszy odcinek pierwszego sezonu jezyk
general Data: 15/08/2019 22:57
No to my też musimy.
Cadenza Data: 15/08/2019 19:37
Kanał GF'a na YouTube właśnie wrzucił nowy materiał po 6 miesiącach!
Tia4 Data: 04/08/2019 02:02
i nawet pamietalam login i haslo haha grin
Tia4 Data: 04/08/2019 02:02
O nie wierze ze ta strona jeszcze istenieje
general Data: 18/07/2019 13:00
kiedyś musiała.
jaszuch Data: 17/07/2019 00:31
O i strona wróciła grin
spider_piotr Data: 04/07/2019 21:00
Witam, sprawdzcie mój najnowszy post i powiedzcie co myślicie uśmiech Pozdro
DRAKONOV Data: 29/06/2019 21:31
No w każdym razie szkoda, że nie będzie 4 sezonu
DRAKONOV Data: 29/06/2019 21:30
Smutno mi się zrobiło jak wszedłem tutaj pierwszy raz od dłuższego czasu zły
Kleszczu Data: 19/06/2019 00:01
I w ogóle dzień dobry wieczór.
Kleszczu Data: 19/06/2019 00:01
I w ogóle dzień dobry wieczór.
Kleszczu Data: 19/06/2019 00:01
I w ogóle dzień dobry wieczór.
Kleszczu Data: 18/06/2019 23:53
Patrząc z perspektywy lat serce rośnie widząc, że mimo (niestety) upadku serialu... strona i forum nadal istnieją. : )
SnowWamba27 Data: 17/06/2019 23:22
Aż specjalnie nowe konto założyłem (kiedyś miałem jakieś, ale już nie pamiętam dokładnie loginu i hasła)
SnowWamba27 Data: 17/06/2019 23:11
Miło sobie przypomnieć o tej stronie, zwłaszcza gdy przypomniało się o samej kreskówce i troszkę się jej obejrzało na YT XD
Chris797 Data: 17/06/2019 22:22
Ale dzięki za cały 1 sezon i kawałem 2, zawsze coś uśmiech
Chris797 Data: 17/06/2019 22:22
Ale lipa :/ pewnie za kilka lat znów się obudzą, przypomną, że mają kanał i wrzucą
jaszuch Data: 17/06/2019 16:31
Jest problem, bo wszystkich odcinków Gaumont chyba już nie wrzuci. a socialmedia GFa zostały porzucone :/
Chris797 Data: 16/06/2019 21:23
Jaszuch, będziesz kontynuował uploady z gf na Twoim kanale? uśmiech
jaszuch Data: 07/06/2019 00:11
Ja też napisałem, w sprawie odcinków na yt. Wyświetlili, ale nie odpisali :/
Cadenza Data: 02/06/2019 01:39
Coś jeszcze we mnie zostało z tego naiwnego dzieciaka. Napisałam do Gaumonta z paroma pytaniami, może odpiszą...
Chris797 Data: 01/06/2019 08:17
Ją jakiś fan założył czy normalnie przez Gaumont Alphanim?
Chris797 Data: 01/06/2019 08:16
O co chodzi z tą petycją? https://secure.avaaz.org/fr/petition/Sauver_la_serie_Galactik_Football/?aGCxwmb
general Data: 17/05/2019 09:35
Już raczej nie będzie.
Mundek591 Data: 12/05/2019 21:17
siemano nie ebdzie juz 4 sezonu nie ?
Kejna Data: 11/05/2019 21:04
Yo, witam po jakże długim czasie
general Data: 03/05/2019 18:48
Środki z tej reklamy to na piwo nie starczy oczko
jaszuch Data: 03/05/2019 18:13
I to jest dobre podejście haha grin jezyk
Chris797 Data: 02/05/2019 18:38
Ja od czasu do czasu wchodzę wciskam reklamy, żeby strona nie upadła grin
jaszuch Data: 18/04/2019 10:26
Żyje tu jeszcze ktoś? grin
Justin5paw Data: 24/03/2019 22:07
Kto ogląda lego Ninjago
Justin5paw Data: 24/03/2019 21:55
Byłoby fajnie gdyby była czwarta seria
RadomiakRadom1910 Data: 19/03/2019 01:48
Odpowiadając krótko: na ten moment nie ma i nie wiadomo czy i ewentualnie kiedy będzie...
H3mi Data: 18/03/2019 19:32
Jest jakie kolwiek info co do 4 sezonu bo ja tu depresje przechodze!
Cadenza Data: 07/03/2019 23:48
♥ wyczyszczę troszkę skrzynkę w wolnej chwili cool
jaszuch Data: 07/03/2019 12:28
Panie Generale - zwracam honor cool @Cadenza - napisałem oczko
general Data: 06/03/2019 15:03
Problem w tym że "Nie można było wysłać wiadomości. Brak miejsca w skrzynce odbiorczej adresata." Także prywatne wiadomości działają oczko
Cadenza Data: 05/03/2019 20:05
nvm, napiszę na fanpage'u
Cadenza Data: 05/03/2019 20:03
@jaszuch skontaktuj się ze mną przez gg jeśli to coś ważnego, 51050614
Cadenza Data: 05/03/2019 20:01
wtf, od kiedy nie działają?
Ratlover Data: 05/03/2019 19:18
Ja to tu zostawię, jeśli można.. https://www.youtube.com/channel/UC-gNlZ3VH_BlMRQBM0rK4dQ/featured
jaszuch Data: 03/03/2019 11:27
*Cadenza. Już wiem w czym tkwi problem, prywatne wiadomości nie działają wcale grin
jaszuch Data: 03/03/2019 09:13
@Candeza wysłałem Ci wiadomość na priv, ale coś nie pykło i jej nie ma grin
Cadenza Data: 03/03/2019 00:15
♥ zdrowia ♥
Mei7 Data: 11/02/2019 14:41
życzę zdrowia uśmiech
jaszuch Data: 10/02/2019 20:13
Ostatnio mam problemy, także zdrowotne, ale mam nadzieję, że niedługo będę mógł już wrzucać odcinki regularnie oczko
general Data: 26/01/2019 17:10
Niestety to wymaga czasu.
jaszuch Data: 24/01/2019 08:54
Ano, nie było na pewno uśmiech Co do regularności to niestety mam bardzo dużo na głowie zły
Chris797 Data: 23/01/2019 23:52
Aż przyjemnie popatrzeć na tę jakość 1080p. Takiej jakości, to chyba nawet na Jetix nie było grin

Zarejestrowanych: 18,182 Najnowszy Użytkownik: Lancahit

wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka... wczytywanie obrazka...
Nawigacja
GFCenter

View Thread
Galactik Football Center » Galactik Football » Postacie
 Print Thread
Artegor Nexus
lukino112
według mnie nie jest najlepszym trenerem , trakuje ich bardzo podle i ja bym nie mógł z nim wytrzymać.
 
Koniu95
Ale zauważ, że po kuracji (kurde jak to nazwać) zmienia się i jest miły przez co podpadł Sineddowiuśmiech
 
lukino112
po przyjściu do snow kids się zmienił o 99% na lepsze xD
 
Stevens
Artegor jest świetnym trenerem. Fajnie treningi prowadził u SK uśmiech
 
marcin789
Yuki nauczył atakować...
 
Koniu95
Raczej strzelać główkąuśmiech
 
lukino112
a ty główką i tylko główką xD
ale fajnie poleciała.
 
Stevens
W końcu się nauczyła i wykorzystała to w meczu z Rykersami uśmiech
 
Varow
Nom Artegor jest dobrym trenerem słynącym z ostrych metod treningowych oczko
 
Stevens
Ostrych, ale skutecznych uśmiech
 
orzeszek
wymagajacy
Orzech
 
szyszek27

Cytat

orzeszek napisał/a:
wymagajacy


to prawda. nawet tak powiedzieli SK. "z nim nie ma obijania"uśmiech
 
Franek43
moze byc
 
szyszek27
smieszne bylo jak raz sinedd do artegora "czy to cie zadowala?!":lol:
 
thilda

Cytat

szyszek27 napisał/a:
smieszne bylo jak raz sinedd do artegora "czy to cie zadowala?!":lol:


Tak, kolejne żałosne potknięcie polskiego tłumacza. Brzmi bardziej, jakby Sinedd był sfrustrowanym kochankiem Artegora, a nie zawodnikiem xD W angielskiej wersji brzmiało to bardziej dramatycznie.

Artegora jako trenera trudno ocenić. Zdecydowanie jest ciekawszy od Aarcha, którego odpowiedzią na wszystkie problemy jest: grajcie zespołowo, alleluja i do przodu. Kiedy Artegor robił na czarno u SK to wydawał się być pretendentem do tytułu trenera roku, jednocześnie cisnął zawodników i chwalił, był pomysłowy i wymagający. Ba, podczas jednego treningu zrobił pomocnika z bramkarza.
Ale to wszytsko miało miejsce po jego magicznej transformacji w ramionach Aarcha po utracie Smogu. Fakt, że wpuszcza poważnie kontuzjowanego zawodnika na boisko i oznajmia, że ma głęboko w odbycie jego ból jest karygodne (dla kontrastu, kiedy w s01 Rocket miał problemy ze ścięgnem to wszyscy zrobili z tego jedno wielkie 'olaboga!'oczko Później, podczas tego samego meczu, kiedy po stracie Smogu świat fiknął kozła i stanął na głowie Artegor był bezradny. Ten desperacki krzyk 'Zrób coś Sinedd!' był ostatnim gwoździem do trumny. Nawet jeżeli technicznie Shadows są dobrze wytrenowani, to taktyka Artegora jest kolosem na glinianych nogach, który nie wytrzymał już zatrucia Smogiem podczas meczu z Xenonsami.

Pod opiekuńczym skrzydłem Aarcha był fantastyczny, ale samodzielnie dawał ostatnio ciała. Prawda, że w drugim sezonie nad Shadows wisiało jakieś fatum i mieli koszmarnego pecha, ale ten ich ostatni mecz... Kiedy Shadows bez Sinedda nie byli w stanie zrobić kompletnie nic to było po prostu smutne. Artegor zredukował niegdyś świetną drużynę do bandy podawaczy piłek i jednego napastnika.
Edited by thilda on 11/01/2009 23:45
Lubię tanie wino, polowania na zombiaki i nieznajomych.
 
Stevens
Zgadzam się z tobą, że Artegor lepiej pracował jako asystent Aarcha uśmiech
 
Lisek
Mi też Artegor tak bardziej pasował, jako asystent.
 
orzeszek
no macie racje

Orzech
 
Franek43
Artegor to niegrzezny chłopiec
 
Lisek
Niegrzeczny chłopiec hahah :lol:. Fajnie żeś to ujął grin
 
Jump to Forum
gfnayt
Do kolejnego epizodu
Galactik Football:

GFCenter
Aktualne
1. YouTube - 1 sezon w HD
Ukoczone: 100%

Aktualizacja: 24.08.2018

2. Drużyny - edycja opisów
Ukoczone: 30%

Aktualizacja: 12.08.2018

3. Zawodnicy - Cyclops
Ukoczone: 50%

Aktualizacja: 05.08.2018
GFCenter
Losowy
GFCenter
Powered by: PHP-Fusion. Copyright PHP-Fusion 2002-2010 Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3
| Desing: micro_ice27 | Galactik Football Alphanim 2006 - 2011 Alphanim, France Télévisions. All rights reserved. | Unikalnych wizyt: 9125045
[Rozmiar: 846 bajtĂłw]